Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

Η ζωή μας είναι ένας τελεστήριος αγνισμός στη φλόγα της αρετής.

 "Την επιστήμη του ανθρώπου την έφεραν οι Έλληνες, και για τούτο ξεχωρίζει ο Ελληνικός από όλους τούς πολιτισμούς.
Καθώς είμαστε ημιμαθείς και προχειρολόγοι και πνευματικά νεόπλουτοι, ισχυριζόμαστε καμιά φορά ότι επιστήμη έκαμαν και άλλοι αρχαίοι λαοί. Οι Αιγύπτιοι, οι Αζτέκοι, οι Ασσύριοι, οι Κινέζοι, οι Χαλδαίοι κ.α.
Λάθος. ...

Επιστήμη έκαμαν μόνο οι Έλληνες. Οι άλλοι έκαναν εμπειρικές διαπιστώσεις, όπως αστρολογία λόγου χάρη, αντί για αστρονομία. Κομπογιαννιτισμός αντί Ιατρικής και παπαδαριό αντί φιλοσοφίας, και αγροφυλακή αντί γεωμετρίας. Μαγεία και κατηχητικό αντί για αρετή και ηθική. Κρυφτό και αμπάριζα αντί αθλητισμό.
Η Ελληνική αρετή και η ηθική ελευθερία των Ελλήνων είναι το υπέροχο του Ελληνικού πολιτισμού. Αντιθέτως πόσο αφύσικη και μοχθηρή είναι η ηθική των εβραιοχριστιανών. Εκείνο το ου μοιχεύσεις του μωσαϊκού νόμου πόσες φορές άραγε έχει παραβιαστεί από τούς ίδιους ψεύτες και απατεώνες χριστολάτρες.
Η αρετή των Ελλήνων κρύβει βούληση, δύναμη, φυσικότητα, υγεία, πόνο, ευμορφία. Πράγμα πού την έκανε αβάσταχτη σε όλους τούς κατοπινούς Ευρωπαίους, νεοέλληνες, χριστιανούς, Αμερικανούς και άλλους.
Σύμφωνα με το πνεύμα του Σωκράτη, το να’ σαι άνθρωπος δηλώνει ότι δεν κρεουργείς το φυσικό της ανθρώπινης υπάρξεως με διαταγές- γιαταγάνια- τουτύπου ου μοιχεύσεις των Εβραίων. Το ου μοιχεύσεις απεργάζεται καταπίεση, απωθήσει ς, νευρώσεις, διαστροφές. Δεν μπορεί να υπάρχει απόλυτο στην ανθρώπινη συμπεριφορά. Όποιος μπορεί μπορεί, όποιος δεν μπορεί δεν είναι λάθος, έτσι είναι η φύσις.
Η ελληνική αρετή είναι να χαίρεσαι την ζωή που είναι σύντομη και ανεπίστροφη. Αλλά μέσα στον ρυθμό και την τάξη. Φυσική και ελεύθερη, αλλά με γνώση και πειθαρχία. 

Εκείνο που θα σε κρίνει δεν είναι η ηθική σου πτώση , αλλά η βούληση για δύναμη που θα βρίσκει στον δρόμο να σε ανεβάζει ξανά στην καθαρή σου αρχικότητα. Η ζωή μας είναι ένας τελεστήριος αγνισμός απάνου στη φλόγα της αρετής. 
Την παρασταίνει η πράξη που επιχείρησαν η Δήμητρα και η Θέτις για το Δημοφώντα και τον Αχιλλέα. Οι θεές για τα μωρά. Και που τη διακόψανε έντρομοι η Μετάνειρα και ο Πηλέας. Οι θνητοί για τα μωρά."
ΓΚΕΜΜΑ-ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου