Ο μονοθεϊστικός έλεγχος επί του ανθρώπου συνεχίζεται. Το χριστιανικό πρόσωπο προσέφερε ένα μέγεθος το οποίο ποτέ δεν το αγάπησε ο προαιώνιος Ελληνισμός. Την πλήρη συγκεκριμενοποίηση του ανθρώπου.
Ας προσέξουμε και θυμηθούμε ότι οι Πρόγονοί μας θεοποίησαν τον Πρωτέα, σωτήρα σε κάποια στιγμή της γενομένης υπάρξεως του Οδυσσέως. Επίσης ας προσέξουμε τις πολλές μορφές του Οδυσσέως , ο άνθρωπος είναι κάτι το άπειρο. Ο μονοθεϊσμός όμως το κατέστησε κάτι το νοητικά συγκεκριμένο και ηθικά προβλέψιμο. Αυτόν λοιπόν τον άνθρωπο-παιδί του είναι ο σημερινός άνθρωπος- τον ήλεγξε ο βυζαντινός χριστιανισμός πνευματικά, ο φροϋδισμός με τα παρακλάδια του ψυχολογικά, η επιστήμη και η τεχνολογία σωματικά.
Ας προσέξουμε και θυμηθούμε ότι οι Πρόγονοί μας θεοποίησαν τον Πρωτέα, σωτήρα σε κάποια στιγμή της γενομένης υπάρξεως του Οδυσσέως. Επίσης ας προσέξουμε τις πολλές μορφές του Οδυσσέως , ο άνθρωπος είναι κάτι το άπειρο. Ο μονοθεϊσμός όμως το κατέστησε κάτι το νοητικά συγκεκριμένο και ηθικά προβλέψιμο. Αυτόν λοιπόν τον άνθρωπο-παιδί του είναι ο σημερινός άνθρωπος- τον ήλεγξε ο βυζαντινός χριστιανισμός πνευματικά, ο φροϋδισμός με τα παρακλάδια του ψυχολογικά, η επιστήμη και η τεχνολογία σωματικά.
Οι Άριστοι περιμένουν με όλες τις αποχρώσεις και τα είδη του κωνείου.
Βασίλειος Μακρυπούλιας δρ. Φιλοσοφίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου