Έξαλλου πάλι, επειδή η ψυχή με αυτό ε κ φ ρ ά ζ ε ι (σημαίνει) τις εκδηλώσεις της, και γι' αυτό ακόμα σωστά ονομάζεται σ ή μ α.
Όμως μου φαίνεται ότι οι Ορφικοί κυρίως έδωσαν αυτό το όνομα, με την ι δ έ α τάχα ότι η ψυχή εξαγνίζει τα σφάλματα, για τα οποία είναι τιμωρημένη, και ότι έχει αυτό το σώμα για περίβλημα για να σ ώ ζ ε τ α.ι, σαν είδος φυλακής.
Λοιπόν για την ψυχή, ωσότου πληρώσει την π ο ι ν ή της, αυτό είναι ο,τι και ονομάζουμε ακριβώς, δηλαδή το σ ώ μ α και δεν χρειά-ζεται να τροποποιήσουμε ούτε ένα γράμμα του».
Όμως μου φαίνεται ότι οι Ορφικοί κυρίως έδωσαν αυτό το όνομα, με την ι δ έ α τάχα ότι η ψυχή εξαγνίζει τα σφάλματα, για τα οποία είναι τιμωρημένη, και ότι έχει αυτό το σώμα για περίβλημα για να σ ώ ζ ε τ α.ι, σαν είδος φυλακής.
Λοιπόν για την ψυχή, ωσότου πληρώσει την π ο ι ν ή της, αυτό είναι ο,τι και ονομάζουμε ακριβώς, δηλαδή το σ ώ μ α και δεν χρειά-ζεται να τροποποιήσουμε ούτε ένα γράμμα του».
ΠΛΑΤΩΝΟΣ, ΚΡΑΤΎΛΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου