Η γλαυκώπις Αθηνά, αντιπροσωπεύει τη λησμονημένη συμπαντική δύναμη των Ανθρώπων να βλέπουν με τα μάτια του Νοός πέρα από το φως και το σκότος, την απαρχή, τη συνέχεια και το τέλος (σκοπό) του κόσμου και των δυνάμεων του Όντος που απασχολούνται με εμάς και τη Φύσιν μας.
Η κουκουβάγια φιλοξενεί δυνάμεις οι οποίες νικούν το έρεβος και το φως, βλέπει εν τω σκότει τα πάντα, σαρώνει με τα μάτια της κάθε κίνηση και κινείται έχουσα θέαση του ήδη υπάρχοντος. Αυτή είναι και η Σοφία (ίσον Φως) της γλαυκώπιδος (φωτισμένη στα μάτια) Αθηνάς. Δεν έχει να κάνει με τη μετέπειτα μικροσοφία των φιλοσόφων ή πάσης φύσεως θεολόγων. Η Σοφία των Ελλήνων ήταν η γνησία οντολογική δύναμις ο άνθρωπος ως δύναμις Μία να κινείται εσωτερικά σε σχέση με τις δυνάμεις που τον καθοδηγούν στο Σύμπαν, να τις διαισθάνεται, να τις μιμείται, να πράττει σύμφωνα με αυτές, βυθισμένος στα κατάβαθα της οντικής κίνησης.
Η όραση της Σοφίας της Αθηνάς δεν έχει να κάνει με τους οφθαλμούς αλλά με τη βύθιση της ύπαρξης στις κατάλληλες δυνάμεις οι οποίες ως τέτοιες οδηγούν τον Άνθρωπο στις αρχέγονες Πατρικές και Μητρικές δυνάμεις που τον μορφοποίησαν και τον κινούν στο Σύμπαν, ο Οδυσσέας είδε την Αθηνά, διότι την ακολούθησε ως την Ιθάκη ακολουθώντας το Διϊκό σχέδιό της.
Οι πάνσοφοι Πρόγονοί μας κατάλαβαν ότι δεν βλέπουν οι οφθαλμοί μας, η όραση δεν έχει να κάνει με το φως, αυτή είναι απλά η μικροόραση της μικροζωής της εμπειρίας της Γης.
Ορώ (βλέπω) ( ο κύκλος (το γράμμα Ο) της ροής =ο+ρέω=ορώ) σημαίνει ότι σαν την γλαύκα σοφία της Αθηνάς σαρώνω και ρέω προς κάθε οντική κίνηση με τις βαθύτερες συμπαντικές δυνάμεις οι οποίες εσωτερικά με ελέγχουν, τις ανακαλύπτω και τις ακολουθώ.
Δεν βλέπουν τα μάτια μου αλλά η εσωτερική μου δύναμη που με κινεί από και προς το Είναι, σαν την γλαύκα βλέπει (ενοράται) τα πάντα και ο άνθρωπος την ακολουθεί.
Γι' αυτό και ο Οδυσσέας δεν σκέπτεται μόνον πράττει διότι οράται του παντός απλά το ακολουθεί, τα προστάγματα της Αθηνάς Σοφίας. Αυτή η δύναμις αποδόθηκε σε Μητρική Θεά διότι η θήλεια δύναμις του χάους βλέπει μέσα από τον κάθε άνθρωπο, ο κάθε άνθρωπος θα πρέπει να ακολουθήσει την Α-θεό-νοείν (τη θεά που νέει (κινείται) στο όλον (τη θεά Αθηνά).
Βασίλειος Μακρυπούλιας δρ. Φιλοσοφίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου