Translate

Τρίτη 22 Απριλίου 2014

"Είμαι εξόριστος του ουρανού και βιάζουμαι να γυρίσω.."

" - Θα χρειαστεί πολύς αγώνας γέροντα μου, για να μπορέσουμε να βρούμε το δίκιο μας, έλεγε ο Μανωλιός, αξίζει να σπαταλήσουμε τόσον καιρό για τα επίγεια;..
 - Αξίζει, αξίζει, Μανωλιό! αποκρίθηκε ο παπα - Φώτης και το μάτι του έλαμψε.
Μια φορά έλεγα και εγώ: "Γιατί να παλεύω με τα επίγεια; Τι με ενδιαφέρει ο κόσμος τούτος;
Είμαι εξόριστος του ουρανού και βιάζουμαι να γυρίσω στην πατρίδα μου."
Μα σιγά σιγά κατάλαβα, κανένας δεν μπορεί να μπει στον ουρανό αν δεν νικήσει πρώτα τη γης, και κανένας δεν μπορεί να νικήσει τη γης αν δεν παλεύει με λύσσα και υπομονή και χωρίς συμβιβασμό μαζί της.
Από τη γης μονάχα μπορεί να παει φόρα ο άνθρωπος και να πηδήξει στον ουρανό.
Παπα - Γρηγόρηδες, Λαδάδες, Αγάδες, νοικοκυραίοι, είναι οι δυνάμες του κακού που μας έπεσε ο κλήρος να παλέψουμε, αν ρίξουμε τα άρματα, είμαστε χαμένοι, και κάτω στη γης κι απάνω στον ουρανό".

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ - ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου