Translate

Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Φως να λάμψει την ακινησία & Ουσία να παρουσιαστεί . . . ! ! !


Εχθές εκεί που κοιμόμουν & ήμουν μες σε ένα αντάμωμα
λαϊκά έπαιζαν οι οργανοπαίχτες,
σταμάτησαν ξάφνου και άρχισαν τα ξένα . . .
άλλαξε η ποιότητα του ακούσματος . . .
κάτω από το τραπέζι ανάμεσα στο τραπεζομάντιλο ξεπετάχτηκαν κάποιοι στοίχοι
που με αναστάτωσαν,
με διέγηραν σε όλο το σώμα . . .
Ξύπνησα . . .
άναψα το κεράκι που είχα δίπλά μου , .. .
Φως να λάμψει την ακινησία & Ουσία να παρουσιαστεί . . . !  !  !

Δεν υπάρχει ποιο μεγάλο ψέμα από αυτό που έχει ειπωθεί . . .
τίποτα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ . . . ! ! !

Χαζός & κουτός είμαι,
ένας κουβάς αναμνήσεων . . .
Δεν ποτιστικά ποτέ με την Ιδέα ότι έχω Πνεύμα , ότι έχω Ψυχή - Ουσία
παρά μοναχά την μερίδα του ποιο γρήγορου πνεύματος που μπόρεσε & εκφράστηκε
ώστε να γεννηθώ & να είμαι εδώ . . .
Μοναχά τα ματιά μου έχω να αντικρίσω,
να αναγνωρίσω να αποδεχτώ . . .

Αιώνιο ψέμα η αποδοχή , σχεδόν καπήλευση αξιώματος . . .
καθήμενοι μες στους αιώνες , πλανάται η Ιδέα . . .

Όχι, δεν είναι έτσι . . .
τίποτα δεν κρύβεται, όλα είναι τόσο μα τόσο φανερά . . .
Δεν έχω αποδεχτεί τα τόσα ακούσματα . . .
Θεμέλια Ισχυρά ΟΡΙΖΩ για την συνεργασία . . .

Όρισε φίλε μου αγαπητέ μου, Ο Ρ Ι Σ Ε . . .! ! !
Τίποτα στην Τύχη , μα τίποτα . . .

Από το μηδέν στο μηδέν . . .
Πλήρης ακινησία, μούδιασμα ,... η καρδιά μου σκιρτά . . .! ! !
Εδώ είναι το σημείο της Χρυσής Τομής . ...

Ψεύτες , λαοπλάνοι, ειδωλολάτρες, είδωλα, μιάσματα . . . ! ! !

Δεν Υπάρχει Πνεύμα,
Δεν Υπάρχει Ψυχή - Ουσία
Δεν υπάρχει ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ,
μα πως είναι Δυνατόν να γίνει συνεργασία με κάτι που δεν αναγνωρίζουμε ; ; ;

Όλοι πλανευτήκαν , Όλοι πλανευτήκαν μέσα στον χρόνο . . .
Δεν έχω χρόνο να στενοχωρηθώ, να λυπηθώ . . .

Ποιος Χαζός φώναξε ότι Υπάρχει Πνεύμα ,ότι Υπάρχει Ψυχή & δεν την έχει Δει ; ; ; ;

Είμαστε στο μηδέν,
ποτέ δεν προχωρήσαμε,
ποτέ δεν κινηθήκαμε . . . Είμαστε μες στην ακινησία μυριάδες στιγμές . . . ! ! !

Κουβάς αναμνήσεων είμαι . . .

Η Ψυχή έχει όμως υπόσταση , αγγίζεται,
και δεν υπάρχει κάτι δυνατότερο από την αναγνώριση της . . . ! ! !
είναι όμως μακριά μας η Ουσία ,
ότι ποιο όμορφο έχει σμιλευτεί . ..
Αυτός ο παλμός του χώρου της που περνάει μες στον χώρο . . .
Τα χρώματα της περιγράφονται,
μεγάλη στιγμή το αντάμωμα της . . .
Δεν θα μας παρουσιαστεί όμως ,
δεν θα ενωθεί εντός μας ,
δεν έχουμε τον χώρο μέσα μας για να φωλιάσει ,.... ή τον έχουμε ;;;

Ιερή η στιγμή του ανταμώματος . . .
Την βλέπω να ξεπροβάλλει από το άκρο,
μα το επουράνιο θαύμα ,
κλαίω , δακρύζω . . . δεν υπάρχει υπέρτατη στιγμή . . .! !!!!!!!!!!!
μες στην χούφτα μου χωρεί , με ΓΕΜΙΖΕΙ . . .. . .. .............................
είναι καθαρή, άλλος τόπος ανοίγεται, αναγεννιέμαι . . . . . ..
παίζω μαζί της σαν μικρό παιδί . . .
μπορώ να κάνω τα πάντα μονολογώ !!!!!!
ΕΝΕΡΓΕΙΑ , θαί α Ουσία , παλμός που Δρυ . . .

δεν μπορεί όμως να συνεργαστεί , Όχι στο παρών,
την αφήνω & φεύγω . . . ανάμνηση πλέον

Πνεύμα που έρχεται απευθείας από την Πηγή, το Ένα , την Γέννηση . . .
Εργασία διείσδυσης , προσφορά κτίσης , προέκταση του ενός,
Πατερά μου είμαι εδώ . . . Θεμέλια ρίχνω , σε νιώθω , σε αγκαλιάζω ,
σε αφήνω για να συνεχίσω . . .
Μέγα το δίδαγμα σου, η τρυφερότητα που προσφέρεις στο Παν της Στιγμής . . .

Συμπύκνωση της Στιγμής , ... προέκταση της έκφρασης Σου της κίνησης σου
το ανθρώπινο Σώμα . . .

Ψέματα ειπωθήκαν σε όλους τους χρόνους ,
δεν υπάρχει η κατάκτηση ,
αλλά η προσπέραση . . .
Δεν δύναται να πεθάνουμε , δεν δύναται να πεθάνω ο άνθρωπος . . .
Δεν υπάρχει όμως η Συνεργασία,
δεν υπάρχει η Ένωση του Πνεύματος με την Ψυχή & το Ανθρώπινο Σώμα . . .

Ένας κουβάς αναμνήσεων είμαι . . .
Που ξεσκέπασε το Αιώνιο ψέμα με την αλήθεια . . .
Όρισε άνθρωπε μου , Ο Ρ Ι Σ Ε & θα ακουστείς . . . .

Δεν μπορώ να κοιμηθώ ,
Ξύπνησα . . .
θέλω την τέλεση της Συνεργασίας ,
θέλω να αγαλιάσω ,
είμαι στην θέληση σου . . .
Όχι ελπίδα ,.... Όχι αυταπάτη . . . .

Συνδεσμολογίες & κουταμάρες του πλανευτή . . .

Μέσα μας τελείται το ποιο Ιερό κτίσιμο . . .
Πνεύμα σμιλευμένο με την Ουσία που Δημιουργεί ,
σώμα που Εκφράζεσαι . . .
Δεν το θέλει κανένας αυτό το αντάμωμα ,
διότι εδώ τελείται το Θεμέλιο του σπιτιού . . .

Αφοσίωση σε εσένα μοναχά σύνολο μου ,
κοινωνία που σμιλεύεις το άφθαρτο . . .
Είμαι Χαζός & κουτός . . .

Δεν μένει τίποτα κρυφό, όλα σου παρουσιάζονται . . .
Και το Πνεύμα και η Ψυχή ,
Σώμα που σμιλεύτηκες για να Εκφράσεις το ΑΦΘΑΡΤΟ, . . ..

Πολλοί λίγοι θα διάβασαν το παραπάνω κείμενο ολόκληρο,
Πολλοί λίγοι θα διαβάσουν αυτό ολόκληρο . . .

Αναθεώρησης αγαπητοί μου
& αναγνώρισης για την συνεργασία . . .

15 θα Είμαστε που θα ολοκληρώσουν την συνεργασία . . . ( μακάρι & παραπάνω )
15 ανάμεσα σε 7 δισεκατομμύρια ,
στεκόμενοι εκεί στον Λόφο, ... καταμεσής . . .! ! !
και γύρω μας μιλιούνια κόσμος . . . .
Ούτε ένα ακόντιο,
Ούτε ένα βέλος,
Ούτε μια σφαίρα δεν θα πέσει . . .

Εξαγνισμός θα δοθεί σε όλο τον τόπο . . .
Εξαγνισμός απανταχού . . .
Ολόκληροι πλέον, ενωμένοι αδέρφια μου , αλλάζουμε το Παν . . .

Τέτοιος χώρος δεν έχει ξαναγίνει . . .
Όλα είναι καινούργια . . .
Το Πνεύμα Λάμπει, Η Ψυχή Πάλλεται & Διεγείρει Όλο το Παν . . .

Όλα αλλάζουν,
όλα αναγέννιουνται άνθρωπε που Δημιουργείς ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ Μες ΣΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ . . .

Απλότητα σκορπίζεται στον παν,
Όχι άλλο ψέμα ,
Ουσία που Σκορπάει ο Άνεμος Μοναχά . . ..
μονάκριβε μου , αγάπη μου, ερωτά μου ,
απαλό είναι το άγγιγμα Σου . . .

Βραχυκύκλωμα Αυτός που διαβάλλει ; ; ;
Βραχυκύκλωμα & από εδώ , προς τα έξω . . . ήρθε η ώρα να πέσει το πέπλο . . .

Ούτε ένας θάνατος , Ούτε ένας . . .
Ζωή , μοναχά Ύπαρξη Ζωής , ....
Ε Κ Φ Ρ Α Σ Η της Ουσίας θα διαπότιση το Παν . . .

Δεν Υπάρχει άνθρωπος στο Τώρα . . .
Όχι φίλε μου , δεν θα σου πω Ψέματα . . .

Η Συνεργασία είναι που χτίζει & σμιλεύει . . .
Δεν υπάρχει περιορισμένο Πνεύμα μέσα σε μια Ιδέα δίχως Ουσία . . .

Ο Ρ Ι Σ Ε την αλήθεια σου αγαπητέ μου . . .

Ευκολόπιστος μέσα στην Ιδέα φίλε μου ,
μας κάνανε αυτό που ήθελαν . . . αδρανείς . . . ! ! !

Η Ψυχή δεν έχει ανταμώσει το σώμα μας . . .
την φώναξε μήπως το Πνεύμα & δεν ήρθε . . . ; ; ;
Το Πνεύμα είναι όλο το Εύρος , ΑΠΑΝΤΑΧΟΎ ΠΑΡΩΝ . . ..

Δεν Είμαστε περιορισμένοι ,
απλά αδύναμοι , ευκολόπιστοι, βιαστικοί, χαζοί κουτοί . . .

Δεν χωρά κάποια λέξη έκφρασης ,
λέξη πιστής . . .

Το κερί τρεμοπαίζει . . . ! ! !

Πως να αποδεχτεί ο άνθρωπος πως δεν λειτουργεί το Πνεύμα,
αφού δεν μπορεί να το θέσει εις συνεργασία χωρίς την Ουσία ,
πως δεν έχει Ψυχή
παρά μοναχά το σώμα του το οποίο θέτει εκτός λόγω μη Συνεργασίας ; ; ;
όταν τον έχουν πείσει για το αντίθετο ; ; ;

Δεν υπάρχει γυρισμός πλέον . . .
Ούτε μια μάχη δεν θα δοθεί ,
Όρισε & αναγνώρισε την αλήθεια από το ψέμα . . .

Εκεί στον Λόφο θα ανταμώσουμε αδέρφια μου ,
έτοιμοι . . . . για ΟΛΑ . . .

ας γαληνέψουμε & ας ετοιμαστούμε . . .
Επιστροφή στην κορυφή Go down

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου