Translate

Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ!!!


 "Εγώ σαν παιδί από όσες πληροφορίες έχω "συλλέξει" γενικά με την δημιουργία του κόσμου, έχω παρατηρήσει το ότι ολόκληρος ο κόσμος, έχει και αυτός "όριο" της ζωής του. Εεεε.........πως να το πω? Για παράδειγμα είναι σαν μία ανηφόρα και μία κατηφόρα....
  Η γνώμη μου είναι ότι ήμαστε στο 1/4 της κατηφόρας, δηλαδή πέφτουμε ως πληθυσμός και ως προς τις συνθήκες μας, που αυτό για μένα είναι το όχι πολύ γρήγορο τέλος μας!
 Επίσης να προσθέσω, ότι πολλοί Έλληνες θεωρούν, ότι είναι οι καλύτεροι.
 Καλά δεν λέω, σαφώς κάποτε είμασταν οι καλύτεροι, είχαμε και πολλούς ήρωες που έχουν μείνει στην ιστορία, βέβαια είναι λογικό αφού είμασταν στην ανηφόρα κάποια στιγμή να πέσουμε και στην κατηφόρα!
Να πω!
Ήμαστε στην κατηφόρα αλλά αυτό δεν έγινε και μόνο του.
Ακούστε τώρα πόσα κακά πράγματα έχουμε κάνει:
1) Δεν σεβόμαστε τους άνθρωπους όταν μιλάνε!!!!!
2) Κοροϊδεύουμε!!!!!
3) Ασκούμε σωματική και ψυχική βία!!!!!!
4) Λέμε ψέματα!!!!!
5)Κλέβουμε!!!!! 
6)Υποκρινόμαστε!!!!! 
7)Κοιτάμε τον εαυτό μας και όχι τους άλλους!!!!!
8)Δεν συνεργαζόμαστε με τους άλλους για το κοινό καλό!!!!!
 Πολλοί φαντάζομαι όταν το δουν θα πουν: "Εεεε..... καλά τα λες αλλά εγώ αυτά τα κακά πράγματα δεν τα κάνω"! Ε, ΛΟΙΠΟΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ, ΑΛΛΑ  ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΝΕΙΣ!
Αν σε παρατηρήσουμε για ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΜΕΡΑ , εγώ πιστεύω ότι θα τα έχεις κάνει 1000+   ΦΟΡΕΣ!
Και το ίδιο θα πουν και οι άλλοι !!...
 αλλά δεν είναι έτσι!...
 Αλλά πάντα ένα κακό τέλος έχει πάντα μια καινούρια καλή αρχή!"

Μηριόνης, μαθητής Ε΄Δημοτικού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου