Translate

Δευτέρα 3 Μαΐου 2021

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΑΔΡΑΧΤΙ ΤΩΝ ΜΟΙΡΩΝ

(...) Δέξου αυτόν που μπορεί να γίνει σκλάβος σου για πολλά χρόνια. Δέξου αυτόν που ξέρει πώς να σε αγαπήσει με αγνή πίστη!
Τι κι αν δεν κατάγομαι από κάποια μεγάλη γενιά προγόνων.
Αν το αίμα μου προέρχεται από έναν ιππέα.
Τι κι αν το κτήμα μου δεν οργώνεται από αμέτρητα άροτρα.
Και οι γονείς μου λιτά ζουν οι δυο τους με όσα βγάζουν.
Ωστόσο, ο Απόλλωνας και οι εννέα ακόλουθοι του, και ο ευρετής του κρασιού είναι στο πλευρό μου, κι ο Έρωτας, που με παραδίδει σε εσένα και η συνεχής αφοσίωση, ο αψεγάδιαστος χαρακτήρας,η γυμνή απλότητα, η ευγενική τιμή.
Εμένα δεν με ευχαριστούν χιλιάδες κορίτσια, δεν είμαι κάποιος που πάει από την μία στην άλλη.
Θα είσαι για μένα, πίστεψε με, η αιώνιά μου αγάπη.
Μαζί σου μακάρι να περάσω όσα χρόνια μου δώσει το αδράχτι των Μοιρών
και όταν θα φύγω από τη ζωή από σένα θέλω να κλαφτώ!
Γίνε το χαρούμενο αντικείμενο του τραγουδιού μου,
και τα τραγούδια μου θα είναι αντάξια του θέματός τους.
Η Ιώ που τρόμαξε από τα κέρατα έγινε ξακουστή με την ποίηση.
Και αυτή που ο Δίας, ο μοιχός, την ξεγέλασε δίπλα στο ποτάμι με τη μορφή πουλιού.
Και εκείνη που πάνω στη θάλασσα τη μετέφερε ένας ταύρος τα κέρατα του οποίου κράτησε με το παρθενικό χέρι της.
Οι δυο μας το ίδιο θα τραγουδηθούμε σε όλο τον κόσμο,
και πάντα το όνομά μου ένα θα είναι με το δικό σου.

ΟΒΙΔΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου