Διότι αν στους θεούς περιέχεται η ουσία όλων των αγαθών και η τελειότητα και η πρώτη δύναμη αυτών και αρχή, τότε σε μας μόνο και σε όσους ομοίως κατέχονται από τα ανώτερα και επιδιώκουν γνησίως την ένωση με αυτά, η αρχή και το τέλος όλων των αγαθών ασκείται μετά σπουδής.
Εδώ λοιπόν ευρίσκεται η θέαση της αληθείας και της νοεράς επιστήμης, και μαζί με την γνώση των θεών ακολουθεί η στροφή προς εαυτούς και η γνώση εαυτών.Ματαίως, λοιπόν, απορείς πως δεν είναι πρέπον να λαμβάνουμε υπόψη τις ανθρώπινες δοξασίες.
Διότι ποια ευκαιρία υπάρχει σε αυτόν που έχει προσηλωμένη την διάνοια του προς τους θεούς να κοιτάζει προς τους επαίνους των ανθρώπων;
ΙΑΜΒΛΙΧΟΥ, ΠΕΡΙ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ Ή ΠΕΡΙ ΘΕΟΥΡΓΙΑΣ
εκδ. ΙΔΕΟΘΕΑΤΡΟΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου