Translate

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Μην πας στα ουράνια χωρίς εμένα, δεν θέλω..





"Ώστε εσύ φεύγεις έτσι..χωρίς εμένα,
ψυχή της ψυχής μου.
Εσύ που δίνεις ζωή στην ζωή των φίλων σου, μην πας έτσι χωρίς εμένα στον ροδόκηπο ..
Δεν θέλω.
Δεν θέλω,
Ουρανέ μη γυρίζεις χωρίς εμένα....
Δεν θέλω...
Σελήνη μη βγεις χωρίς εμένα.
Δεν θέλω.
Γη μη στέκεσαι χωρίς εμένα....
Μη περάσεις χωρίς εμένα Χρόνε...
Δεν θέλω.
Και εσύ όταν είσαι μαζί μου ,
και αυτός ο κόσμος είναι όμορφος για μένα..
και εκείνος ο κόσμος..
Δεν θέλω.
Μην μείνεις εσύ σε αυτόν τον κόσμο χωρίς εμένα..
Μην πας σε εκείνον τον κόσμο χωρίς εμένα..
Δεν θέλω..
Δεν θέλω ..
Ηνίο..μη ιππεύσεις άλογο χωρίς εμένα..
Δεν θέλω
Γλώσσα, μη διαβάζεις χωρίς εμένα..
Δεν θέλω..
Μάτι μην βλέπεις χωρίς εμένα.
Μη πετάξεις χωρίς εμένα ..Ψυχή ..
δεν θέλω..
Το φως σου είναι που φωτίζει την Σελήνη την Νύχτα
Εγώ είμαι μια Νύχτα, αφού εσύ είσαι μια Σελήνη..
Μην πας στα ουράνια χωρίς εμένα
Δεν θέλω
Εσύ που ξέρεις τον δρόμο που θα πάρω..
Εσύ φως του δρόμου μου..
Εσύ, ράβδε μου..
Μην πας χωρίς εμένα..
Δεν θέλω...."

Τζελαλαντιν Ρουμί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου