Translate

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

ΟΡΚΟΣ ΤΙΜΗΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΩΝ



"Δεν έχω γονείς. Ο Ουρανός και η Γη είναι οι γονείς μου.
Δεν έχω Θεία δύναμη. Η υπακοή είναι τα μέσα μου.
Δεν έχω μαγική δύναμη. Η εσωτερική δύναμη είναι η μαγεία μου.
Δεν έχω ζωή ούτε θάνατο. Το αιώνιο είναι η ζωή και ο θάνατός μου....
Δεν έχω σώμα.Η ανδρεία είναι το σώμα μου.
Δεν έχω μάτια. Η αστραπή είναι τα μάτια μου.
Δεν έχω αυτιά. Η ευαισθησία είναι τα αυτιά μου.
Δεν έχω μέλη.Η ταχύτητα είναι τα άκρα μου.
Δεν έχω σκοπούς. Η ευκαιρία είναι οι σκοποί μου.
Δεν έχω αρχές. Οι αρχές μου είναι η προσαρμοστικότητα σε όλα τα πράγματα.
Δεν έχω φίλους. Ο Νους είναι ο φίλος μου.
Δεν έχω εχθρούς.Η αφροσύνη είναι ο εχθρός μου.
Δεν έχω πανοπλία.Η βούληση και η δικαιοσύνη είναι η πανοπλία μου.
Δεν έχω κάστρα. Το ατάραχο πνεύμα είναι το κάστρο μου.
Δεν έχω σπαθί. Το όνειρο του πνεύματος είναι το σπαθί μου."

(ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΙΜΗΣ BUSHIDO- ΠΟΛΕΜΙΣΤΩΝ ΣΑΜΟΥΡΑΙ)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου